teknikerfrun.blogg.se

Följ med på våran fantastiska resa till Newport News, Virginia. Kommer skriva om våra dagliga aktiviteter, väder och vind. Kommer skriva om alla olika fantastiska ställen vi besöker, maten vi äter och stranden vi på går på. Hoppas ni kommer njuta lika mycket som oss genom min blogg

Tjej shopping

Publicerad 2016-04-01 04:00:34 i

 I onsdags kastade sig 4 av 6 tjejer in i bilen och åkter till McArthur Center i Norfolk för en behövlig shopping dag efter all stress och sjukdomar som hoppat runt. Denna del av USA verkar bestå av mer gallerior än city shopping som man är van vid hemma. Finns dok vissa områden som är byggda som city shopping men som då ligger lite på kanten av stadskärnan. 

En annan sak som skiljer sig är ju så klart kläderna, stilarna och affärerna. As kass på att ta kort så man kan få se *skämskudden* 
Men helt klart topp 3 är: 

• magtröjor/linnen
• fransar. 3 kants bhar med långa fransar, fransvästar och frans tröjor
• sen vet jag inte vad jag ska kalla mönstret men liter mer "cawboy" mönstrade kläder, speciellt byxdresser 

Så kan ju med handen på hjärtat säga att jag är liite vilsen just nu. Köpt mig 1 linne och 15 par VS trosor. Borde det inte vara tvärt om?! Så besviken på mig själv.. Eller affärerna?..




Men det stora "it" är ju min alldeles egna Michael Kors väska! Trodde aldrig att jag skulle äga en sån men efter som jag inte köpt en handväska på typ 5 år (!!!) så har jag förtjäntat en tycker jag ;) Nu börjar jag ju lämna skötväske stadiet så känner att springa runt med mobil och portmonnäeren innamför bh:n är ett avslutat kapitel..  





Men i helhet var det ett mycket fint och välbehållt köpcentrum. Faktiskt helt okej utbud av både affärer och mat. Nu hann vi inte med alla affärer vi ville så får bli en fortsättning på denna shopping ;) Maten var i ett food corner och fanns kanske inte yper mycket men pizza, BK, sallad, subway och Express panda som jag och Sandra åt på ochdet var mycket gott för att vara snabbmats kedja 👍 




Jobbar på att få bilderna från våran lila påsk grillning/lek i parken. 
Helgen som kommer kommer faktiskt att bli lugn. Det har varit mycket och mycket kommer att hända. Håller på att boka in 2 "motor" helger nu i april så det ska bli kul! Dok mindre glad när jag inser att jag missar NHL, sista matchen innan slut spelet och eftersom det är sörens så dyrt är det inte värt att ta med barnen och att sitta själv är ju inte så satans kul heller. MEN har ju varit på 1 NHL match för 12 årsen i Buffalo så får helt enkelt njuta av det minnet och skaffa nya längre fram. 

Hoppas alla får en bra helg fördet ska vi! 

SeYaa XoXo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela