teknikerfrun.blogg.se

Följ med på våran fantastiska resa till Newport News, Virginia. Kommer skriva om våra dagliga aktiviteter, väder och vind. Kommer skriva om alla olika fantastiska ställen vi besöker, maten vi äter och stranden vi på går på. Hoppas ni kommer njuta lika mycket som oss genom min blogg

Kaoset fortsätter

Publicerad 2016-06-23 05:51:49 i Allmänt,

Sen en bra tid tillbaka har jag lyst med min fråvaro här på bloggen. Tyvärr. Det var en av dom sakerna jag verkligen såg fram emot att få göra här i USA det var att få bloigga, uppdatera alla där hemma om vad vi gör och hur vi lever vårat liv.
 
Men saker och ting har förändrats och saker som var "rörit" sist vi sågs har blivit ett rent helvete nu på senare tid. Jag har valt att göra visa val idag som jag inte trodde jag skulle behöva göra. 
 
Jag kommer skriva ett ilägg där allt som hänt här nere varit, hur arbetsgivaren ställt sig till vissa situvationer, hur vi blivit behandlade av så väl arbetsgivare och "ansvariga" i gruppen. Den nakna saningen "Saningen bakom dröm resan" 
 
Men måste bara för att jag blev lite glad här på kvällen måste jag berätta att ett nytt gäng svenskar har anlänt till området för ca 2 veckor sen. Hunnit med att träffa 2 av tjejerna och även dom 2 som har barn med sig. Prata lite extra med en av dom tidigare ikväll och kunde känna en gnutta glädje för första gången på länge att jag hittat en av "samma skrot och korn" 
 
Nu ska vi ladda upp inför midsommar firandet vi ska ha på lördag! Hoppas ni alla få en trevlig midsommar med familj och vänner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela